lovely grey


dzisiaj szary
 najbardziej uniwersalny kolor świata
 jeśli nie wiesz jaki kolor swetra wybrać, wybierz szary
- zawsze będzie pasował :)
i tak dzisiaj u mnie: szary rzemyk  z ceramicznymi koralikami
i zawieszką z ulubionego onyksowego walca
w komplecie z czarną marmurową bransoletką z zawieszką czterolistna koniczyną

rzemykowa bransoletka z ceramicznymi koralikami w kolorze grafitu i szarości 

i onyksowa zawieszka w formie walca

czarny marmur w bransoletce z zawieszką czterolistną koniczyną




czikihoops & trzymajcie się cieplutko w te zimowe dni
& noście czapki ;)
www.tattyteddy.pl

Komentarze

  1. Piękny.. klasyczny szary :)
    Brrr zimno.. oby do wiosny :*
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Zuza
      tak prosiłam o ten śnieg
      to teraz mamy
      zwłaszcza w mieście :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. lubie szary kolor i takie cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszło a szarości też lubię więc tym bardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Szarości! Zestaw idealny

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szarości. Cudne bransoletki. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny!! muszę nad szarością pomyśleć, bo brak u mnie ;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe bransoletki i ładne zdjęcia:) Z pewnością będę odwiedzać często to miejsce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)