CANDY, ciasteczka i inne prezenty


Nadeszła wiekopomna chwila ;)
mamy już 70! "lubiących" profil czikihoops na facebooku,
a sam blog cieszy się dużym zainteresowanie, za co serdecznie dziękuję! :)
Fajnie, że podobają się Wam moje prace :)
i dlatego ogłaszam CANDY ♥ 

do wygrania zestaw trzech bransoletek czikihoops w wydaniu mocno wakacyjnym i plażowym,
z dużą dawką pozytywnej energii i znakomite do "uzupełniania" letnich kreacji :)
Urlopowy charakter tych bransoletek podkreśla zawieszka - czerwona rozgwiazda (z opcją odpinania).
Bransoletki wykonane są ze szklanych koralików






Aby wystartować w konkursie wystarczy, że:

1. w komentarzu pod postem zgłosisz chęć udziału w konkursie;

2. wrzucisz podlinkowany baner na  boczny pasek swojego bloga, 
a jeśli nie jesteś blogerem udostępnisz informację o konkursie na swoim profilu na facebooku;

3. jeśli polubisz mój profil na facebooku lub/i dodasz mnie do obserwowanych blogów
(w pasku bocznym: "dołącz do tej witryny")
będzie mi jeszcze milej powitać Cię w konkursie :)

4. osoby, które nie posiadają bloga i profilu facebook, również mogą brać udział w konkursie
dla nich będzie nagroda niespodzianka, pamiętajcie tylko o podaniu adresu mail, nazwy, imienia itp.
 w komentarzu w celu ułatwienia kontaktu.

Zabawa trwa do godziny 24:00 dnia 21 czerwca 2013r.
Serdecznie zapraszam do zabawy i  POWODZENIA Kochani!

Banery do pobrania:

mniejszy bez konieczności skalowania 

a dla chętnych większy ;)



Link do konkursu:
http://czikihoops.blogspot.com/2013/05/candy-ciasteczka-i-inne-prezenty.html

czikihoops & ♥ 


Komentarze

  1. ja Alda zgłaszam chęć udziału w konkursie ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ustawiam się w kolejce po te bransoletki - są świetne :D
    i dołączam się do witryny :)
    szczegóły w mailu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja i ja i ja teeeeeeż!!!!! Jako jedna z liderek ilości zakupionych bransoletek :) Udostępniam na FB!!!! (nie mylić z piwem) ;) (jest w ogóle jeszcze to piwo?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcia ustawiam się do candy :)
    Baner na blogu pracowniapelnainspiracji.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwością na losowanie :):)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez z wielką chęcią zgłaszam swój udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udostępniłam na Facebooku, a znajdziesz mnie pod imieniem i nazwiskiem, które tu widnieje ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie :)
      tak tak widzę wszystko :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  8. zgłaszam się :)
    udostępniłam na fb :)
    Sylwia B.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział
    udostępniłam i lubię na Fb:Bernadeta B.
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję:bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią biorę udział - cudne kolory bransoletek:)

    obserwuję bloga jako mon7
    profil polubiony na fb, post udostępniony:
    https://www.facebook.com/monika.walter.3/posts/609544965724760

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :)
    udostępniłam na fb :)
    Joanna Walczyk
    JoannaWalczyk@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Udostępniłam informację na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/454033358022181
    Obserwuję jako Mariola
    Lubię na FB jako Mariola W.

    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością biorę udział.
    Udostępniłam na Fb : https://www.facebook.com/posolonepomysly
    Obserwuję jako AniaN
    Banerek na blogu: http://posolonepomysly.blogspot.com
    Email: posolonepomysly@gmail.com
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: Braggaxyz
    polubione i udostępnione na fb: https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/147686692081924

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie biorę udział w rozdaniu:)
    Obserwuję jako Agap Agap
    polubione i udostępnione na FB.:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=465927626825768&id=100002256056739

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako Gosia Gordziejewska
    polubione i udostępnione na fb : https://www.facebook.com/gosia.gordziejewska/posts/149121935272964

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się naturalnie:)
    obserwuję jako ma23dziara1
    udostępniłam info o rozdaniu na Fb

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się i z chęcią biorę udział
    lubię i obserwuję jako Lucyna Lachendrowicz
    udostępniłam info na Fb
    telimena.xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako: Szymusiowa

    Na Fb jako Aleksandra Greszczeszyn

    Udostępnienie: https://www.facebook.com/aleksandra.greszczeszyn/posts/511664785554844

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się!

    Obserwuję jako: emilla.2421
    polubione i udostepnione jako:Emila Kejna

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne bransoletki! Biore udzial i juz trzymam kciuki :)
    Obserwuje jako: OlusiaR88
    polubione i udostepnione jako: Olga Ruszkowska
    hip-ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział :)

    Obserwuję jako lizzie
    Lubię na Fb jako Elżbieta Świtulska
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/642749652420311

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :)


    Lubię na Fb jako Karolina Jurkiewicz
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/jakotako.sialala?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  24. witam i ochoczo biorę udział w zabawie :]
    obserwuję tu jako Orinoko_Ag
    polubiłam fanpage i udostępniłam info o konkursie na mojej tablicy na fb [Agnieszka Kopcewicz]:*
    Orinoko_Ag@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się ;)
    polubiłam na FB jako Agnieszka Insińska
    udostępniłam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10200701172565170
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    lubię, udostępniam i obserwuję jako Olga Kępińska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło mi bardzo że mogę wziąć udział w tym wspaniałym rozdawnictwie :)
    Z przyjemnością dołączam się do witryny :)
    jako ANETA ŻYŁOWSKA
    Udostępnione w facebookowym swiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. udostępniłam na fb polubiłąm na fb, obserwuję bloga, wszedzie jako Karolina Furgacz

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie ,świetny konkurs i z miłą chęcią biorę w nim udział . Dziękuję
    Udostępniłam na fb Kamila Anna Sikorska.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się! :)
    Udostępniłam na fb jako Kasia Maria Karolina Leja i polubiłam profil.
    Obserwuję blog jako Kasia Leja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Profil na FB Chikihoops polubiony, informacja o konkursie udostępniona - jako Łukasz Okruszko

    okruszkolukasz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście biorę udział , jakby mogło mnie zabraknąć ;) Udostępniłam na fb, dodałam do obserwowanych bloga ;) Ewelina Szlachta

    OdpowiedzUsuń
  33. Na FB wszystko zrobione jako Aneta Okruszko
    Blog obserwuję jako Aneta Okruszko
    zgłaszam się;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wakacyjnie będzie! Zgłaszam się oczywiście. Do obserwatorów już jakiś czas temu wskoczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zglaszam sie
    paula.buza@gmail.com
    udostepnione i obserwuje jako PAulina Jankowska

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się! :-)
    Danuta Zrałek
    danuta01@onet.pl
    https://www.facebook.com/danutazralek/posts/340288582765647

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja dołączam!
    Pachnie już wakacjami :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne bransoletki. Z radością dołączam do konkursu i również do obserwujących przez GFC (ToTylkoJa) i lubię na FB jako Happyafterblog Totylkoja. Bannerek zamieściłąm u siebie na blogu: http://happyafterblog.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocze :)
    Lubię, obserwuję, banerek wywiesiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się
    Banerek jest na blogu

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    baner umieszczony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako My preciousssss
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuję się i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako: Naughty Girl
    banner: naughtygirl0106.blogspot.com
    na fb lubię jako: Joanna W

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna kompozycja :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję : Sabii
    na FB udostępniłam : Sabi S.
    sabela87@gmail.com
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :) uwielbiam rzeczy, które przywodzą na myśl morze! :D
    mój mail to t.awanturnica@gmail.com
    blog gatki-szmatki.blogspot.com baner na pasku bocznym :) obserwuję jako Łucka

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością się zgłaszam :)
    mail w.terefenko@gmail.com
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    na fb: Kamila K.
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się do udziału w losowaniu tego uroczego zestawu:)

    anka911@poczta.fm
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Lovely Deanne
    banner: www.lovelydeanne.blogspot.com
    email : deanne@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiście z przyjemnościa się zgłaszam;) uwielbiam właśnie takie kolorowe i żywe, przyjemne kolory;) Aż sie humor p[oprawia gdy ma się cos takiego na sobie;)
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako Karolina
    karolka4447@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko jest wspaniałe!, staję więc w kolejce po szczęście w losowaniu.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się
    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Chciałabym wziąć udział :)
    Obserwuję jako Wildflower
    Polubiłam na FB jako Flower W.
    Banerek na blogu: http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne!
    Obserwuję jako Nieperfekcyjna
    Banerek na blogu: http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. What a lovely bracelet!!:)) Thank you for a chance to win!
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://edelmiracle.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się !
    Lubie jako: Malwina G.
    Baner jest tutaj:
    so-maraaa.blogspot.com

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  59. i ja również się zgłaszam:
    Obserwuję jako: Mama testuje
    Baner: http://matkabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się! :)
    Baner: life-of-modeline.blogspot.com
    Obserwuję bloga jako: AgulKa

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam sie do konkursu :)
    obserwuję jako Natalia P
    Polubiłam i udostępniłam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne branzoletki ;)
    Zglaszam sie.do konkursu!!!
    Obserwuję jako Govinda Wilczyńska
    Nie mam fb :/
    Baner na tych dwóch blogach :)
    superphot.blogspot.com
    goviiradi.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Govinda <3

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się i obsewuję, banerek na http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłszam się. Bransoletki są śliczne.
    Mój blog: koralfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)