galanteria i dodatki

Do ciepłej jesiennej odzieży zawsze bardzo chętnie noszę torebki typu listonoszki, które nie tylko świetnie uzupełniają całość stroju ale i są bardzo wygodne zwłaszcza na zakupach czy wycieczko-spacerach. Od lat jestem fanką torebek Firmy SłońTorbalski
Trzeba przyznać, że ich produkty są bardzo ładnie wykończone i trwałe, a szeroka gama zwłaszcza kolorystyczna powoduje,
że człowiek ma nie lada problem kiedy trzeba się na, którąś zdecydować ;) (na marginesie: oby tylko takie były problemy
w tym naszym życiu ... ). Jako (nareszcie) posiadaczka torby SłoniaTorbalskiego zrobiłam do niej czikihoops, no przecież nie mogło być  inaczej ;) Czarna rzemykowa coś czuję, że będzie kolejną z ulubionych i kilka koralikowych - a te można rzec
już w standardzie.

Zapraszam do oglądania :)
czikihoops i listonoszka SłońTorbalski
gruba rzemykowa bransoletka z zapięciem magnesowym
perłowa bransoletka z różowych akrylowych koralików, czarna z onyksu z zawieszką 4-listna koniczynką,
czarne akrylowe perły z kryształem w kolorze fuksji
i szklane korali imitujące opal z metalową ażurową wstawką


czikihoops & smile

Komentarze

  1. Bardzo trafne połączenie.. mmm moje klimaty :)
    BUZIAK :*
    I zapraszam po Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafne połączenie.. mmm moje klimaty :)
    BUZIAK :*
    I zapraszam po Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba faktycznie śliczna, a bransoletki jak wraz pasują do całości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba piękna, bransoletki też, więc komplet idealny. A że do czerni wiele pasuje, to myślę, że będą i następne :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. na Candy do siebie również zapraszam..coś nie bywasz ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Candy ustawiona ;)
      Kochana jak nie bywam ? ja mam codzienną aktualizację ustawioną ;) :*

      Usuń
  6. Gratuluję Słonia Torbalskiego! I jak pięknie dobrane bransoletki! Ja też jestem ich fanką, mnie powalają te kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha :) mnie też powalają kolorowe i dlatego wybrałam czarną bo się zdecydować nie mogłam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)