czarna kropka nad "i"




a dzisiaj trochę cziki-prywaty
i zdradzę Wam, że moim ulubionym kolorem jest czarny i pewnie niektórzy powiedzą: "to nie kolor",
a dla mnie czarny to nie tylko najlepsza baza pod najbardziej wyszukane kreacje ale również świetna podstawa do odzieży
 i dodatków na codzień,
fantastycznie współgra ze wszystkimi mocnymi kolorami typu czerwony, żółty, niebieski
i równie dobrze "dogaduje się" <wbrew opinii> z pastelami
na co dowodem jest mój nowy i już ulubiony;)
 zestaw z ceramiczną miętową <kolor uznany za pastelowy> wstawką.

Dzisiaj u mnie zestaw czarno-czarny,
a w składzie:
rzemykowa bransoleta z ceramiczną wstawką w kolorze mięty,
duże, bo 14 mm czarne perły w bransoletce z zawieszką kolibrem
i mocny onyks w delikatnej bransoletce z 6 mm koralików.

Zapraszam na "obrazy"!



Jak widać i ten kolor może być radosny :)



czikihoops & uśmiech!

Komentarze

  1. Super :)
    Ja też uważam że czarny to bardzo fajny kolor. Klasyka sama w sobie, a jakie dalej możliwości... :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka z kolibrem jest śliczna - uwielbiam takie maleńkie uzupełniające dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ja też lubię czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dogaduje się świetnie! Czarny kolor niestety u mnie w zdecydowanej mniejszości, szczególnie w ciuchach. Ze względu na zwierzyniec:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GochaMi doskonale rozumie mój Jack ma krótkie, białe szpileczki które wbijają się dosłownie we wszystko :)
      ale miłość do mojego pupila przysłania mi ten niewielki defekt ;)
      polecam sprawdzony patent taśmy samoprzylepne na rolkach do czyszczenia odzieży a dywany przed odkurzaniem spryskujemy wodą (najlepsza do tych celów butelka po płynie do szyb) ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)