wrzosy


Dzisiaj zapraszam wszystkich  na wycieczkę po jesiennym, wrzosowym wzgórzu ...

Na moim wrzosowisku znajdziecie:
szklane koraliki w bransoletce w kolorze mocnego fioletu z zawieszką sercem
czikihoops wykonaną z ametystu,
który jest minerałem urodzonych pod znakiem panny
marmurowe kamyczki o nieregularnych kształtach w bransoletce w barwach śliwki 
i szarą czikihoops wykonaną z agatu
A tak wyglądają wszystkie cztery :)
propozycja zestawienia 4 bransoletek czikihoops


czikihoops & smile


Komentarze

  1. Uwielbiam fioletowy kolor, lawendę... Przecudne te bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również uwielbiam lawendę, wrzosy i inne jesienne kwiaty :) stąd ta inspiracja :)

      Usuń
  2. Ostatnio uwielbiam wrzosy. : ) Śliczne bransoletki. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory! zresztą ja kocham wszystkie bransoletki! :D sesese

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory! zresztą ja kocham wszystkie bransoletki! :D sesese

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzosy to nie mój kolor, ale bransolety pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)