Happy Halloween!


czikihoops nie zapomniały o wielbicielach Halloween!
dzisiaj mam dla Was straszne bransoletki ;)
jedna z nich ma zawieszkę wykonaną przez 13-letniego Kamila, który zrobił dla mnie dynię z modeliny fimo,
(o tym poczytacie tutaj: KamilMakeFun)
już wtedy wiedziałam do czego ją wykorzystam ...
 i tak sobie ta dynia niegrzecznie czekała na Halloween :)

dobrej zabawy przy oglądaniu duszki! ;)
zestaw trzech strasznych ;) czikihoops

mroczna czarna czikihoops ze szklanych koralików
z zawieszką dynią z modeliny fimo 
dyniowa czikihoops ze szklanych koralików z zawieszką tajemniczą dynią
propozycja zestawienia trzech przeraźliwych halloweenowych czikihoops



czikihoops & cukierek albo psikus ;)
źródło: http://bytnarowka.pl/wp-content/uploads/2013/10/halloween.jpg

Komentarze

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)