czikihoops na dobry początek miesiąca

Szybki wpis z okazji 1 września :)
mimo, iż "chodzenie do szkoły" skończyłam ulalala tyleż lat temu ;)
sentyment do tego dnia pozostaje,
dla mnie to miesiąc szczególny, uwielbiam ostatnie tygodnie lata zwłaszcza, kiedy świeci słonko, pojawiają się pierwsze kolorowe liście a wieczorne spacery dosłownie kończą się zmrokiem.
Wszystkim rozpoczynającym "coś" we wrześniu życzę dużo wytrwałości!

A poniżej "sioletka" jak zwie moje prace córeczka mojej koleżanki dla której zrobiłam tą rzemykową bransoletkę z  perełkami. Dodatek do sukienki na święto tych,
którzy właśnie we wrześniu,też rozpoczną "coś" nowego :)

Oto moja rzemykowa czikihoops w kolorach zieleni, beżu i popieli z perełkami. 
propozycja zestawienia bransoletki ze śmietankową sukienką w popielato-zielone kwiaty 
czikihoops & smile

Komentarze

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)