120 róż i już :)


I tak oto Moi mili wskoczyłam wielkim krokiem w kolejne dziesięciolecie
i już trójeczka towarzyszyć mi będzie przez kolejnych 10 lat :)

Moje okrągłe urodziny w towarzystwie 120 róż, które musiałam uwiecznić na foto
bo niezwykle miło jest dostać tyle tych pięknych kwiatów ;)
a kolejnym powodem do świętowania była rocznica ślubu :)

Dziękuję wszystkim za życzenia i za wspaniałe niespodzianki !!!
120 róż i już :)

Zainspirowana tymi fantastycznymi kwiatami dla fanów czikihoops mam dzisiaj rzemykową bransoletkę
z zawieszką sercem i 2 bransoletki ze szklanych koralików w kolorze czerni (z 1 opalem w środku)
i intensywnego różu.

rzemykowa wielokolorowa czikihoops z zawieszką sercem


czarne koraliki z opalem
 i intensywnie różowe szklane koraliki 


do zestawu długie kolczyki z kamenami łezkami we wszystkich kolorach tęczy

 czikihoops & smile


Komentarze

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)