sezon na czerwone porzeczki


Moje "czerwone" czikihoops stworzone do koralowej sukienki.
nietypowe połączenie kolorów ale za to fajny efekt końcowy,
zestaw 4 bransoletek tak naprawdę do noszenia w dowolnej konfiguracji.

Zapraszam do oglądania:
 
w zestawie znajdują się: 
wiśniowy jadeit z zawieszką sową 

jadeit mix kolorów <różowy oraz od kremowego po beże i brązy> z zawieszką serduszkiem
szklane koraliki w kolorze czerwono-białym z zawieszką motylkiem
koralowo-łososiowe szklane koraliki z zawieszką koniczynką
czikihoops i propozycja zestawienia z koralową sukienką (zresztą do takiej były stworzone ;) ) 
czikihoops & smile




Komentarze

  1. pięknie i wesoło się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów kusisz takimi ślicznościami :) Genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiśniowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje, moje śliczne, kolorowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio szaleje na punkcie takich szklanokoraliwych bransoletek... Jak mogę zdobyć od Ciebie jakąś?

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej cenie te piękne bransoletki ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)