truskawy i poziomki!

Witam wszystkich po wakacyjnej przerwie!
... odpoczęłam, nałapałam słońca i jestem gotowa do pracy twórczej B)
już dzisiaj na orzeźwienie, wakacyjne smaki truskawkowo-poziomkowe - mniam :)
dla spostrzegawczych: rzemykowa bransoletka z sercem
była już prezentowana we wcześniejszych postach,
ale do tego zestawu rzemykowa czikihoops  została wykonana 
z różowego i czerwonego rzemyka :) (tamta była cała czerwona).

 w następnym poście będzie "odrobinka" moich wakacji na co już serdecznie zapraszam :)

Smacznego oglądania :)
zestaw 4 bransoletek czikihoops w kolorach dojrzałych truskawek i poziomek 
100% 
i eksplozja soczystych kolorów
szklane koraliki w kolorze różu 
szklane koraliki w kolorze dojrzałych truskawek i poziomek
czerwono-różowa rzemykowa bransoletka z metalowym serduszkiem 

czikihoops & 

Komentarze

  1. super :) uwielbiam bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej wkręcam się w te bransoletki! To nie moje kolory, ale są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jak zwykle piękne! :)
    u mnie w kolekcji kolejne dwie :) jedna szczególnie wyjątkowa :)
    dziękuję czikihoops :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)