słonecznie i bajecznie

oj, coś nie mogę wrócić do codzienności po wakacjach
i jeszcze ta pogoda :) no po prostu nie chce się! :) 

W takim razie jeszcze na parę minutek wrócę do tej "boskiej krainy"
tak jak obiecałam
oto moje wakacje w pigułce :)




Oczywiście na wyjazd zabrałam moje czikihoops
skoro Grecja to i boskie błękity i biel 
moje wakacyjne bransoletki wykonane specjalnie na wyjazd:

zestaw 3 czikihoops w kolorach greckiego, błękitnego morza i białego marmuru
czikihoops z błękitnego jadeitu

bransoletki z białego koralowca 

PS. A jeszcze przed samym wyjazdem na specjalne zamówienie koleżanek
wykonałam czikihoops ze skarabeuszami,
przywiezione z Egiptu pamiątki wykorzystałam jako główny element ozdobny bransoletek
i tak powstały skarabeuszowe mocno wakacyjne czikihoops :)
egipski skarabeusz w domku ze szklanych niebieskich koralików
egipski skarabeusz w otoczeniu błękitnych szklanych koralików 

czikihoops & 


Komentarze

  1. Śliczny ten zestaw bransoletek. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Grecja, bardzo lubię oglądać takie wakacyjne zdjęcia:)
    Jest też ta urocza pocztówka, którą otrzymałam! :) Dodaję do obserwowanych, więc będę częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ten grecki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wakacyjne bransoletki i te kolorki

    a do siebie zapraszam na letnią stylizacje http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2013/08/jeansowa-koszula-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje udane, więc i powroty ciężkie:) Bransolety bardzo wakacyjno - udane!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)