pakując walizkę :)

MOI MILI :)
na chwilkę zawieszam robótki, odpoczywam, łapie słońce (mam nadzieje ;)),
wysyłam kartki w ramach pocztówka z wakacji :)
i gromadzę nowe pomysły na kolejne czikihoops.

Jeszcze przed samym urlopem prezentuję Wam prezent,
który wykonałam dla przyszłej panny młodej.
Bransoletki z chabrowo-liliowych koralików spiętych sercem.

Samej obdarowanej życzę dużo, dużo szczęścia na nowej drodze życia!  :) 

szklane chabrowo-liliowe koraliki

ozdobne metalowe serce spinające dwie bransoletki


czikihoops & 
♥  & do zobaczenia wkrótce !




Komentarze

  1. Wspaniałego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na połączenie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywaj! Serce łączące bransoletki jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Informuję, że nominowałam Cię do The Versatile Blog Award
    więcej info: superphot.blogspot.com
    Proszę w ramach podziękowania obserwować mojego bloga :)

    Pozdrawiam!
    Govinda <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)