Candy rozstrzygnięte!

Weekend był długi i intensywny ale losowanie zrobić trzeba było ;)
Dziękuję wszystkim za udział!
Ilość osób jaka zgłosiła się do zabawy bardzo mile mnie zaskoczyła :)
i mam nadzieje, że pozostaniecie ze mną na dłużej :)
ale już idę do konkretów, nie przeciągając za wiele
poniżej zdjęcia jak wyglądało losowanie nagrody w moim Candy
(mieszałam porządnie!)


a oto wynik losowania Candy u czikihoops:
poniższe 3 bransoletki trafiają do...


...Alojki - blog "Zachciewajki" :) 

SERDECZNIE GRATULUJĘ!

Zgodnie z pkt. 4 zasad uczestniczenia w Candy u czikihoops, który mówił, że:
"
osoby, które nie posiadają bloga i profilu facebook, również mogą brać udział w konkursie 
dla nich będzie nagroda niespodzianka, pamiętajcie tylko o podaniu adresu mail, nazwy, imienia itp.
 w komentarzu w celu ułatwienia kontaktu"

do nagrody niespodzianki zakwalifikowały się dwie osoby
po szybkiej zmianie czikihoops na ręce ;) maszyna losująca wyłoniła zwycięzcę ;) :


wylosowano Panią Asię z Krakowa :)

oto nagroda niespodzianka [teraz już mogę ją pokazać ;)]



RÓWNIEŻ SERDECZNIE GRATULUJĘ!

Candy-owe czikihoops po kontakcie mailowym wyślę pocztą :)

czikihoops &

Komentarze

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)