na odmiankę


Nie od dziś wiadomo, że w pakietach długoweekendowych
dostajemy deszcze i burze w gratisie, od tak całkiem za free ;)
- ale nic nie dzieje się tylko po to, żeby się dziać
dla mnie to doskonały moment, żeby oddać się "pracy twórczej"
i tak dzisiaj stworzyłam czikihoops w wersji rzemykowej,
ładnie komponują się z "kulkowymi" - sprawdziłam ;)

Zapraszam serdecznie do oglądania :)
granatowy rzemień z zawieszką złotym serduszkiem
różowy rzemień z zawieszką "butterfly"


dwa czerwone rzemienie z elementem ozdobnym - sercem

i przy zapięciu zawieszka "made with love"

propozycja "podania" ;)

czikihoops & 




Komentarze

  1. Ta z serduchem, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej : *

    Masz ochotę zmienić ciuszki w szafie ? masz teraz taką możliwośc , wystarczy wziąć udzial w moim konkursie, w którym można ,wygrać bon o wartości 100$ :

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    zapraszam Asia ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)