na dwóch kółkach szybciej do celu :)

Dzisiaj troszkę nietypowo :)

W telegraficznym skrócie: była sobie Czika i był jej rower a potem nastała jasność ;)
i tak od kilku lat interesuję się szeroko i mniej pojętym kolarstwem,
czytam fachowe blogi, aby nie zostać "trzepakiem miesiąca" ;)
(choć i tak pewnie mi do niego bliżej niż dalej :D ) i zasięgam rad u "znawców tematu"
aby mieć odrobinę pojęcia o tym fantastycznym sporcie
no i wreszcie pokonuję trasy dłuższe niż 2km bez zadyszki pod pierwszą lepszą górkę ;)
lubię również dość nietypowo spędzać wolny czas uprawiając kolarstwo optyczne* :)
( *czytaj:. oglądanie filmików, relacji itp. z udziałem "Panów w kolorowych strojach")
oraz śledzę poczynania naszych krajowych kolarzy
a w szczególności sukcesy takiego Pana jak Marcin Piecuch
(o którym poczytacie na jego stronie )
Ponieważ nie tylko głupi ma szczęście ;) prezent trafił mi się z wyższej półki.
Marcin złożył specjalnie dla mnie autograf - za co bardzo DZIĘKUJĘ !
co za tym idzie ? no trzeba było się tym pochwalić ;) ...


 ... no i oczywiście stworzyć coś co prawdziwemu kolarzowi może przypominać tylko jedno :)
i tutaj udowadniam, że w sporcie mogą być trendy modowe,
a sam sport jest trendy i tego udowadniać nie trzeba :)

Oto taki mój "mały" kolarski pomysł zainspirowany autografem od Marcina.



Miałam jeszcze powiedzieć/napisać dlaczego tak bardzo lubię swój rower ale o tym poczytaliście już wyżej     może dodam informację niezwykle ważną dla każdej kobiety
jak wiadomo na pytanie: jakim autem jeździsz? zazwyczaj odpowiadamy: że "czerwonym" :)
no to ja mogę odpowiedzieć na pytanie: jakim rowerem jeździsz? no miętowym :) ;)


Wszystkim osobom zaangażowanym w powstanie tego posta SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za pomoc,
kocham zwierzęta i chciałabym żeby był pokój na świecie :)

peace & 





Komentarze

  1. super żywe kolory bransoletek :)
    świetna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeżdżę na czarnym rowerze ;D Rowerowa bransoletka jest super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)