Moje pierwsze wyróżnienie :)


 Wczoraj otrzymałam bardzo przyjemną informację
Pinkuart wyróżniła mnie Liebster Blog *

DZIĘKUJĘ Pinkuart
 JEST MI NIEZMIERNIE MIŁO
:)

i już szybciutko odpowiadam na zadane pytania :) 


  • Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie,
    kto by to był?
    Jason Statham
  • Skąd wziął się Twój blogowy nick?- znajomi mówią na mnie "Czika", a hoop to po ang. obręcz /koło tak powstało "czikihoops"
  • Ulubiony i znienawidzony smak dzieciństwa? - ulubiony - vibovit :) i gumy do żucia donald, - znienawidzony - smak ciepłego mleka w szkole - fuj :P
  • Życiowe motto?

  • Popisowe danie? - pasta jajeczna ze szczypiorkiem ;)
  • Książka, którą trzeba przeczytać? - kucharska - serio :)
  • Film, który warto obejrzeć? - "Debiutanci"
  • Pomysł na nudę? - Spotkanie ze znajomymi najlepiej na spacerze :)
  • Trzy życzenia do złotej rybki? - zostawię dla siebie (bo boję się, że się nie spełnią) ;)
  • Jak najchętniej spędzasz wolny czas? - wyprawy szeroko-pojęte, te mniejsze i te większe :)
  • Czego chciałabyś się nauczyć? - większego dystansu do świata.

Moje pytania do wyróżnionych: 

1. Wymarzone miejsce na mój dom znajduje się w / na ... 
2. Moje ulubione lody mają smak: ...
3. Którą porę roku lubisz najbardziej ?
4. Jeśli wycieczka to: piesza, rowerowa czy samochodowa?
5. Najlepszy przyjaciel człowieka to ...
6. Kawa czy herbata ?
7. Jesteś sową czy skowronkiem ?
8. Najlepszy relaks to ...
9. Najwięcej radości daje mi ...
10. Góry czy morze ?
11. Dla odmiany zamiast ostatniego pytania poproszę o uśmiech :)

Dziękuję :)


*Zasady wyróżnienia są następujące: 
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11   pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Komentarze

Prześlij komentarz

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)