fluo

Dzisiaj odrobina czystego szaleństwa i kolorowy zawrót głowy :D
wykonałam czikihoops upominkowe - specjalnie dla młodych trednsetterek ;)
Myślę, że przy tej fantastycznej pogodzie
ochota na takie dodatki najdzie również "większe modnisie";)
miłego oglądania! :)











materiały z których wykonałam bransoletki to akrylowe koraliki wraz z metalowymi zawieszkami

PS. już niebawem coś specjalnego, coś co otrzymałam i zainspirowało mnie do stworzenia pewnego zestawu, będzie trochę o tym co lubię, o tym, że trendy modowe mogą być w sporcie a sport na pewno jest trendy             i dlaczego tak bardzo podoba mi się mój rower :)
Zapraszam :)


oglądajcie, noście &

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

las w zamkniętym szkle - jak o niego dbać aby cieszył jak najdłużej

idzie nowe

Moja pierwsza blogowa wymianka :)